S.A.S Grup, companie care comercializeaza sisteme de monitorizare prin GPS, a ajuns in 2009 la o cifra de afaceri de 6,8 milioane de lei (1,6 mil euro) in crestere cu 32% fata de 2008, in timp ce profitul net a crescut cu 69,6% la 0,67 mil euro.

Majorarea se datoreaza cresterii numarului de clienti de la 220 clienti in 2008 la 400 anul trecut.

Pentru acest an, Adrian Dinu, directorul general al companiei infiintate in 2002 estimeaza o crestere a businessului cu 10 %, profitul urmand sa ramana la nivelul din 2009.

S.A.S Grup furnizeaza trei feluri de solutii de monitorizare prin GPS: pentru managementul flotelor auto (SAS Fleet Pro), pentru monitorizarea autoturismelor (SASLocator) si solutia ce poate asigura supravegherea atat a persoanelor cat si a animalelor de companie, bicicletelor, ATV-urilor, precum si a diferitelor bunuri aflate gestiune (SASTracker).

Solutia de supraveghere si management al flotelor auto SAS Fleet Pro a inregistrat in 2009 o crestere de 33%, de la 6.000 de echipamente active la inceputul anului, la peste 8.000 in decembrie. Aproximativ 95% din veniturile companiei au provenit in 2009 din comercializarea acestei solutii.

“Cererea pe acest segment va creste semnificativ in 2010, deoarece criza economica a accentuat necesitatea unui control sporit asupra costurilor de transport, iar prin implementarea unor astfel de sisteme, companiile de distributie si producatorii care isi realizeaza singuri livrarile inregistreaza reduceri ale cheltuielilor de pana la 20%“, a afirmat Adrian Dinu, director general al S.A.S Grup. El si-a propus sa mentina o crestere anuala de 33- 35% pentru aceasta solutie.

Printre principalii competitori ai companiei se numara Arobs Transilvania Software, Evolio si Mio Technology.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri