Ca diferentiere majora fata de anul trecut, in 2010, furnizorul de sisteme profesionale pentru localizarea si monitorizarea vehiculelor prin GPS SAS Grup nu va mai lansa produse noi, ci le va consolida pe cele existente, inclusiv prin dezvoltarea unor optiuni si facilitati noi ale acestora.
"In anul in curs ne vom concentra atat asupra cresterii vanzarilor pe segmentul solutiilor profesionale de management al flotelor auto, care constituie componenta cea mai importanta a business-ului nostru, cat si pe promovarea mai accentuata a noilor produse lansate anul trecut. Ca diferentiere majora fata de anul trecut, cel mai probabil in acest an nu vom lansa produse noi, ci le vom consolida pe cele existente, inclusiv prin dezvoltarea unor optiuni si facilitati noi ale acestora", a declarat pentru Wall-Street Adrian Dinu, director general SAS Grup.

Compania a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,6 milioane euro, in crestere cu 32% fata de anul precedent, la un profit net mai mare cu 69,6%, pana la 0,67 milioane euro.

"Cresterea s-a reflectat si in numarul companiilor care formeaza portofoliul de clienti S.A.S Grup, de la 220 clienti in 2008, la 400 in 2009. Totusi, cresterea a fost mult mai mica decat asteptarile, din cauza vanzarilor care nu au crescut in ritmul preconizat dar mai ales din pricina reducerilor de pret la abonamentele/licentele software si de servicii, precum si la echipamentele GPS", a completat Dinu.

Ca urmare a crizei, in 2009, furnizorul de sisteme profesionale pentru localizarea si monitorizarea vehiculelor prin GPS a avut o abordare de vanzari cu mult mai activa si agresiva. Totodata, compania a fost mai atenta la costuri.

"Trebuie spus insa ca intotdeauna am tinut foarte bine costurile sub control, nu numai in 2009, inclusiv prin externalizarea tuturor serviciilor, care nu tin de esenta business-ului nostru – contabilitate, legal, marketing etc."

Primul an de recesiune a confirmat, dupa cum spune seful SAS, ca intr-o situatie economica dificila, caracterizata de vanzari in scadere, trebuie sa faci eforturi de vanzari mai mari si sa continui sa investesti in promovarea produselor si in instruirea personalului.

Daca anul trecut solutia de supraveghere si management al flotelor auto prin GPS, SAS Fleet Pro a inregistrat o crestere de 33%, de la 6.000 de echipamente active la inceputul anului, la peste 8.000 in decembrie, oficialul companiei estimeaza ca la finele lui 2010 SAS va avea 11.500 de echipamente GPS active.

In plus, pe parcursul anului trecut, au fost comercializate inca 1.200 echipamente GPS prin solutiile SAS Locator si SAS Tracker, lansate catre sfarsitul anului, solutii care nu genereaza venituri ulterioare vanzarii, deoarece software-ul de localizare este oferit gratuit.

Referitor la piata solutiilor de supraveghere prin satelit a bunurilor si persoanelor, Adrian Dinu sustine ca aceasta va inregistra in Romania in anul 2010 o crestere de minim 100%.

"Piata solutiilor profesionale de management al flotelor auto prin GPS va creste cu minim 35%, cea a solutiilor de monitorizare a vehiculelor prin GPS – cu minim 300%, iar in ceea ce priveste piata tracker-elor (dispozitive de monitorizare persoane/universale), aproape inexistenta pana in 2009, aceasta va cunoaste o crestere exponentiala", mentioneaza seful companiei.

Pentru acest an, directorul general al companiei estimeaza o crestere a businessului cu 10 %, profitul urmand sa ramana la nivelul din 2009.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri