MySpace vrea sa ajunga la 300 mil. utilizatori

Reteaua sociala MySpace a oferit detalii despre noua versiune a platformei cu care va produce o reconstructie importanta ce va ajuta la revenirea succesului anterior, scrie ChannelWeb.

Desi in trecut era una dintre cele mai mari retele sociale, MySpace a pierdut teren in fata rivalilor mai puternici precum Facebook si Twitter, iar in ultimii ani a resimtit o scadere a audientei, a redus dramatic personalul si au avut loc plecari a mai multi executivi in mai putin de un an.

In luna februarie, directorul executiv Owen Van Natta a fost demis, iar directorul de dezvoltare a produselor Jason Hirschhorn si directorul operational Mike Jones, care s-au alaturat echipei odata cu Van Natta in aprilie 2009 au devenit presedintii MySpace.

Potrivit Jones si Hirschhorn, noul MySpace axat pe continut media si muzica se va imbunatatit treptat in urmatoarele luni, va include functii de schimb a listelor de muzica intre utilizatorii MySpace. Profilul MySpace orientat catre muzica a reprezentat pentru mult timp stabilitatea retelei sociale, in special datorita artistilor care cauta un loc pentru a oferi muzica fara ajutorul vanzarii traditionale.

Potrivit companiei de cercetare comScore, in luna ianuarie MySpace avea 119,6 milioane de vizitatori unici, in scadere cu 7,4% fata de ianuarie 2009. Potrivit comScore, Facebook este cea mai mare retea sociala cu 400 milioane de utilizatori activi, numar ce continua sa creasca.

Hirschhorn a anuntat ca MySpace ar putea creste la 200-300 milioane utilizatori si nu vrea sa ramana la o medie de 100-200 milioane utilizatori. Acesta nu a oferit un termen limita pentru atingerea acestui prag.

MySpace se confrunta cu mai multe provocari. In afara de Facebook si Twitter, importanti jucatori IT precum Google experimenteaza functii de social networking, iar mai multe site-uri si servicii de muzica precum Pandora concureaza cu MySpace in oferirea de continut muzical. MySpace face parte din conglomeratul media News Corp dupa o achizitie in valoare de 580 milioane dolari.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri