Prin intermediul noului program de referire, Google initiaza o noua strategie prin care urmareste sa-si extinde activitatea de furnizare de reclame pe alte site-uri Web.
Programul, lansat de Google vinerea trecuta, se adreseaza site-urilor Web participante in reteaua sa AdSense. Prin AsSense, editorii Web sunt de acord sa posteze reclame text si bannere oferite de Google si sa imparta veniturile per-click cu compania. Google se asigura ca reclamele sunt relevante pentru continutul site-ului, utilizand tehnologia de furnizare a reclamelor pe baza contextului.

Acum Google va rasplati participantii AdSense care aduc alti editori Web si bloggeri in program. Compania va plati 100$ per inscriere in programul AdSense dupa ce ficare nou participant castiga primii 100$ din venituri din publicitate. Editorii se pot alatura programului prin adaugarea unui "referral button" pe site-urile lor prin intermediul conturilor lor AdSense.

Google va plati si participantii AdSense din SUA cu 1$ pentru fiecare persoana care descarca toolbar-ul Google Firefox si care nu au fost inainte utilizatori ai browserului Firefox. In iulie, Google a lansat o versiune Firefox a toolbar-ului sau, un browser add-on care include spell-check, cautare si alte caracteristici. Anterior, toolbar-ul a functionat numai cu Microsoft Internet Explorer.

Analistul Forrester Charlene Li a comparat afacerea Firefox cu recentul pact al Google cu Sun Microsystems, prin care toolbar-ul Google devine o componenta standard a programelor Sun Java.

AdSense este o importanta sursa de venituri pentru Google, generand 43% din venitul total al companiei din trimestrul al treilea, adica 675 milioane $. Acum insa, programul trebuie sa faca fata unei noi presiuni competitionale. Yahoo a lansat un program similar in august.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri