Conform estimarilor Mio Technology, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata locala si regionala de echipamente GPS, toate echipamentele GPS se vor indrepta catre zona de entertainment, in urmatorii ani, ingloband din ce in ce mai multe functii aditionale.
Oficialii Mio considera ca in urmatorii ani, toate echipamentele GPS se vor indrepta catre zona de entertainment, ingloband din ce in ce mai multe functii aditionale.

“Schimbarea comportamentului de consum se manifesta si in cazul celor care au achizitionat deja echipamente GPS: pentru ei, serviciile aditionale oferite de catre producatori devin din ce in ce mai importante. Unul dintre cel mai des solicitate servicii este actualizarea gratuita al hartilor”, declara Sergiu Gansca (foto), director de vanzari si marketing pentru Romania si Ungaria Mio Technology.

De asemenea, cumparatorii de echipamente de navigare se vor orienta anul acesta catre produse care includ cel putin o functie suplimentara.

La ora actuala, aproximativ 90% dintre echipamentele GPS existente pe piata includ cel putin o functie suplimentara (redare multimedia, Bluetooth, transmitator FM) pe langa cea de navigatie.

“Echipamentele GPS incep sa devina instrumente complete de navigatie pentru calatorii. In acest moment 40% dintre dispozitivele Mio includ functii de redare a mp3-urilor, 20% TMC (Info Trafic), 40% dintre dispozitive sunt dotate cu Bluetooth, in timp ce toate dispozitivele pe care le avem pe piata permit navigarea prin intermediul fotografiilor (Navpix)”, adauga reprezentantul Mio.

Mio Technology a vandut anul trecut 30.000 de echipamente GPS, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Estimarile pentru acest an prevad mentinerea numarului de unitati vandute, in conditiile in care piata specializata va fi caracterizata de stagnare sau usoara crestere spre sfarsitul anului.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri