Site-ul de microblogging Twitter are incepand cu aceasta saptamana un nou homepage, cu focus pe subiectele principale discutate de membrii comunitatii, respectiv cele mai populare mesaje, anunta Brandrepublic.com.

Astfel, pe pagina de start a Twitter sunt prezentate in timp real subiectele de discutie care atrag cei mai multi utilizatori. In plus, cei care nu detin un cont Twitter pot vizualiza pagina principala a site-ului de microblogging, pot urmari cele mai citite subiecte si explicatiile pentru care acestea sunt atat de populare.

Un anunt pe blog-ul Twitter sublinia faptul ca site-ul nu mai reprezinta doar un loc in care utilizatorii posteaza un status, ci este o retea in care oamenii schimba informatii, care la randul lor sunt consumate intr-un ritm foarte rapid, in fiecare secunda a unei zile.

Aceasta ultima modificare face parte dintr-o serie de schimbari incepute anul trecut, prin care cele mai populare subiecte de discutie si motorul de cautare tind sa devina mai vizibile si mai usor accesibile.

In urma cu o saptamana Twitter a implinit patru ani de la lansare. La inceputul acestei luni Twitter ajungea la peste 10 miliarde de mesaje, dupa ce in noiembrie 2008, compania a depasit pragul de un miliard de mesaje trimise, iar dupa un an (noiembrie anul trecut) a ajuns la cinci miliarde de tweet-uri, adica mesaje care nu pot depasi mai mult de 140 de caractere.

Luna trecuta, site-ul de microblogging depasea cota de 50 de milioane de mesaje trimise zilnic, iar daca isi mentine ratele de crestere in iulie Twitter ar putea ajunge la 20 de miliarde de tweet-uri trimise.

Vezi si De la mIRC la era Twitter: Ce dicteaza durata de viata in lumea chat-ului


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si