“Vanzarile inregistrate anul acesta in perioada dinaintea Pastelui la nivelul pietei de electronice au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare fiind mult diluat in 2010. Cele mai mari cresteri le-au inregistrat electrocasnicele mari si electronicele” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Reprezentantii companiei considera ca trendul ascendent al vanzarilor se va mentine si in aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale din primele trei luni din 2010.
"Am depasit deja cele mai dificile momente ale acestui an si am avut cresteri constante ale vanzarilor", a spus Olteanu.
Cele mai importante cresteri ale vanzarilor au fost inregistrate in privinta electrocasnicelor mici - cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri. Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului.
In ceea ce priveste modalitatile de plata, in perioada Pastelui, raportul intre vanzarile cash si cele pe credit a fost de aproximativ 3:1.
Magazinele situate in centrele comerciale au obtinut cele mai mari vanzari, unitatea care a inregistrat cele mai bune rezultate in perioada Pastelui fiind Flanco Sun Plaza, magazin deschis la sfarsitul lunii februarie in centrul comercial Sun Plaza.
Flanco International a vandut, in ziua deschiderii magazinului din Sun Plaza, produse in valoare de 330.000 lei, cu un maxim de 900 de clienti.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: