Doar anul acesta vor fi vandute 3000 de plasme 3D, produse care se comercializeaza cu preturi incepand de la 2.000 de euro, a declarat Bogdan Gheorghiu, directorul de marketing al Panasonic Romania, filiala locala a producatorului de electronice japonez.
Pe acest segment, Panasonic isi doreste sa fie lider de piata adica sa ajunga la cota de circa 30%, ceea ce inseamna ca producatorul nipon isi propune vanzari de 1.000 de plasme in 2010, a adaugat oficialul companiei.

Saptamana trecuta, LG Electronics Romania a lansat primul televizor LCD Full HD cu tehnologie 3D, iar printre ceilalti producatori care au anuntat ca vor lansa in curand televizoare cu tehnologia 3D se numara Samsung, Sony si Sharp.

Sistemul Panasonic 3D Full HD va fi lansat in mai in retelele marilor retaileri, pretul primului model (Viera VT20 cu diagonala de 50 de inch) fiind de 9.999 de lei. Initial, produsul nu va fi disponibil in magazinele online. Sistemul are inclus in pret si doua perechi de ochelari. Pretul unei perechi suplimentare este de 150 de euro.

Anul trecut s-au vandut circa 450.000 de televizoare LCD si plasme, peste 90% fiind reprezentate de LCD-uri.

Acestea au reprezentat circa 75% din piata de electronice, evaluata de compania de cercetare GFK Romania la 260 de milioane de euro, adica in jur de 195 de milioane de euro.

Panasonic Romania isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 33% in anul fiscal 2010-2011, care se va termina la 31 martie 2011, a declarat Bogdan Gheorghiu, directorul de marketing al Panasonic Romania, filiala locala a producatorului de electronice japonez.

Managerul a adaugat ca in anul fiscal 2009-2010 compania nu si-a atins tinta de a ajunge la un business de 47 de milioane de euro,
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri