Serviciile premium de tipul televiziunii de inalta definitie (HD), celei tridimensionale (3D), video la cerere (VoD) ori televiziunea prin protocolul de internet (IPTV) sunt facilitati oferite consumatorilor doar pentru diferentiere, dar care nu vor deveni foarte curand accesibile romanilor cu venituri medii, a afirmat Radu Petric, presedintele Asociatiei de Comunicatii prin Cablu (ACC) la un eveniment organizat de publicatia Broadband TV News.

“Cei care ofera aceste servicii se diferentiaza ca marca, se pozitioneaza ca inovatori, dar acum veniturile sunt subtiri”, a adaugat oficialul ACC.

In ultimul timp, atat companiile de telecomunicatii cat si producatorii de tehnologii se lupta sa atraga tot mai multi clienti prin oferte din ce in mai moderne.

De exemplu, saptamana trecuta LG a lansat primele televizoare 3D, primul stoc fiind terminat inca de vineri la o zi de la lansare potrivit contului de Twitter al LG Romania.

Pe de alta parte, Samsung va lansa astazi televizoarele 3D in magazinele din Romania, iar Panasonic a anuntat marti ca va distribui primele plasme 3D Full HD incepand din mai. In urmatoarea perioada sunt asteptate lansari si din partea Sony si Sharp.

Cu toate ca seful Asociatiei de Comunicatii prin Cablu nu este prea optimist in ceea ce priveste tehnologia 3D, Bogdan Gheorghiu, directorul de marketing al Panasonic Romania declara ca televizoarele tridimensionale ar putea deveni produse de tipul mass market in trei ani.

Si Mirek Smyk, cel care se ocupa de dezvoltarea serviciilor de televiziune din cadrul Romtelecom, crede in potentialul pe care il are tehnologia 3D afirmand ca acesta este viitorul si in Romania, chiar daca nu va deveni o facilitate de larg consum.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Mazars a numit directori noi, la taxare indirecta si taxare directa