eBay, cel mai mare site de licitatii online, a obtinut venituri si un profit mai mare pentru primul trimestru al acestui an, datorita cresterii consumului, dar site-ul pare sa-si revina mai greu din criza economica decat principalul sau competitor, Amazon, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.
Compania californiana a inregistrat o crestere cu 9% a veniturilor la 2,2 miliarde de dolari de la 2,02 miliarde de dolari in aceeasi perioada a anului trecut.

Pe de alta parte, profitul pe primul trimestru al eBay a crescut cu 11%, la 397,6 milioane de dolari, fata de cele 357 milioane de dolari din primele trei luni ale anului 2009.

Pentru trimestrul al doilea, managerii companiei se asteapta la o crestere a veniturilor intre 9 si 15% comparativ cu afacerile de 327,3 de milioane de dolari obtinute intre aprilie-iunie 2009.

In ceea ce priveste veniturile, managementul estimeaza un avans intre 11 si 14% comparativ cu 2,1 miliarde de dolari in al doilea trimestru al anului trecut.

Cel mai important competitor al eBay, site-ul Amazon.com, a avut castiguri record anul trecut (24,5 mld. dolari), iar analistii se asteapta ca retailerul online sa anunte un profit in crestere cu 49% fata de ianuarie-martie 2009, cand compania a obtinut 177 milioane de dolari, potrivit unor sondaje realizate de agentia de stiri Thomson Reuters.

Amazon a inregistrat in ultimele trei luni din 2009 un profit net de 385 milioane de dolari si vanzari de 9,52 miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri