eMag, cel mai mare magazin online din Romania, a deschis cel de-al cincilea showroom, in Timisoara, care va aduce companiei venituri de circa 3 milioane euro pana la finalul acestui an.
Noul showroom dispune de o suprafata de 180 mp si are aceleasi functionalitati intalnite in celelalte locatii – preluare si livrare comenzi, precum si servicii post-vanzare.

La nivel local, rata de conversie, respectiv procentul celor care comanda din totalul celor care viziteaza zilnic site-ul eMag, este de 1,5%. Obiectivul principal setat pentru Timisoara este triplarea acestei rate de conversie.

"Showroom-ul din Timisoara se adauga prezentelor locale ale eMag in orasele importante ale tarii. In Timisoara, sunt cateva mii de potentiali clienti care se informeaza zilnic pe site despre produse si tehnologii, dar care prefera apoi sa plateasca mai mult la un magazin local deoarece inca percep distanta dintre ei si vanzator ca pe un risc. Precum in celelalte situatii, prezenta locala ii va determina pe consumatori sa faca pasul primei comenzi online pe care probabil vor alege s-o ridice de la noul showroom, urmand sa le intre in obisnuinta sa astepte comenzile acasa", a declarat Radu Apostolescu (foto), director de marketing eMag.

In primul trimestru al acestui an, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 19 milioane euro, iar per total, in 2010, retailer-ul online vizeaza afaceri de 100 milioane euro, in crestere cu 56% fata de anul trecut, cand a avut 64 milioane.

Oficialii companiei nu au putut preciza cat au investit in showroom, insa au spus ca estimeaza ca banii alocati deschiderii showroom-ului vor fi recuperati in circa 3 luni.

Cele cinci showroom-uri ale eMag sunt in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri