La nivel local, rata de conversie, respectiv procentul celor care comanda din totalul celor care viziteaza zilnic site-ul eMag, este de 1,5%. Obiectivul principal setat pentru Timisoara este triplarea acestei rate de conversie.
"Showroom-ul din Timisoara se adauga prezentelor locale ale eMag in orasele importante ale tarii. In Timisoara, sunt cateva mii de potentiali clienti care se informeaza zilnic pe site despre produse si tehnologii, dar care prefera apoi sa plateasca mai mult la un magazin local deoarece inca percep distanta dintre ei si vanzator ca pe un risc. Precum in celelalte situatii, prezenta locala ii va determina pe consumatori sa faca pasul primei comenzi online pe care probabil vor alege s-o ridice de la noul showroom, urmand sa le intre in obisnuinta sa astepte comenzile acasa", a declarat Radu Apostolescu (foto), director de marketing eMag.
In primul trimestru al acestui an, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 19 milioane euro, iar per total, in 2010, retailer-ul online vizeaza afaceri de 100 milioane euro, in crestere cu 56% fata de anul trecut, cand a avut 64 milioane.
Oficialii companiei nu au putut preciza cat au investit in showroom, insa au spus ca estimeaza ca banii alocati deschiderii showroom-ului vor fi recuperati in circa 3 luni.
Cele cinci showroom-uri ale eMag sunt in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: