Apple, producatorul californian al telefoanele iPhone, a vandut aproximativ un milion de iPad-uri de la lansarea din 3 aprilie si pana vineri, 30 aprilie, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.
Utilizatorii de iPad au descarcat deja peste 12 milioane de aplicatii din magazinul online App Store si mai mult de 1,5 milioane de carti electronice din iBookstore.

“Un milion de iPad-uri vandute in 28 de zile inseamna mai putin de jumatate decat cele 78 de zile in care iPhone a ajuns la aceste vanzari. Cererea este in continuare mai mare decat oferta si lucram din greu sa aducem produsul in mainile a cat mai multi clienti, a declarat Steve Jobs, CEO al Apple.

Compania a lansat pe 30 aprilie si versiunea iPad 3G, iar analistii de la compania Piper Jaffray estimeaza ca acesta s-a vandut in 300.000 de exemplare in primul week-end, potrivit revistei Fortune. Cifra include si precomenzile online.

Produsul este comercializat la 629 de dolari pentru modelul de 16GB, 729 de dolari pentru versiunea de 32GB, iar cea de 64GB costa 829 de dolari.

Pe de alta parte, Apple a vandut in prima zi de la lansarea versiunii Wi-Fi a Ipad in jur de 300.000 de unitati.

Versiunea de 16 GB este comercializata pentru 499 dolari, modelul de 32 GB costa 599 dolari, iar tabletele cu o capacitate de 64 GB au preturi de 699 de dolari.

Cumparatorul tabletei iPad de la Apple este o persoana cu venituri anuale de peste 100.000 dolari si care detine un alt produs al companiei, arata un studiu al companiei NPD.

Apple a inregistrat intre ianuarie si martie venituri de 13,5 miliarde dolari, mai mari cu 50% fata de aceeasi perioada din 2009 si un profit net de 3,07 miliarde de dolari.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri