Flanco vrea vanzari de 5 mil. lei cu noul magazin deschis la Slobozia

Retailerul local de electronice Flanco deschide un nou magazin in Slobozia, in cadrul galeriei Kaufland, de unde asteapta vanzari de aproximativ 5 milioane lei in primul an de functionare.
Flanco a deschis un nou magazin in Slobozia, in cadrul galeriei Kaufland, in urma unei investitii de 450.000 lei. Compania se asteapta sa realizeze vanzari de circa 5 milioane lei in primul an de functionare (~2.500 euro/mp/an), suprafata magazinului fiind de 480 mp.

Potentialul de vanzare al noului magazin este de 6-7 milioane lei (in cazul unei vanzari anualizate de 3.000-3.500 euro/mp), compania estimand sa ajunga la acest nivel dupa 24 luni de la deschidere, o data cu revenirea pietei electroIT, care a cunoscut o corectie semnificativa in ultimele 18 luni, scazand cu 50%.

“Evolutia pozitiva a rezultatelor Flanco in ultimele luni ne face increzatori in devoltarea companiei. Restructurarea operationala fiind incheiata, ne concentram acum in directia dezvoltarii si consolidarii retelei de magazine”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Oficialii companiei estimeaza ca, in primele zile de la deschidere, noul magazin va fi vizitat de 25% din populatia municipiului Slobozia, pe fondul traficului ridicat de persoane care isi fac cumparaturile in Kaufland, dar si datorita ofertelor promotionale si a reducerilor din magazin.

”Flanco va continua dezvoltarea retelei prin deschiderea de magazine in locatii cu potential de vanzare ridicat, avand in vedere in acest moment”, a adaugat Olteanu.

Compania estimeaza deschiderea a 10 noi locatii.

Inaugurarea noului magazin Flanco vine la scurt timp dupa ce compania a lansat un produs de creditare in 15 rate fixe, care, estimeaza reprezentantii companiei, va duce la o crestere a vanzarile in perioada urmatoare.

Compania prognozeaza ca magazinul va atrage lunar un numar de 5.000 vizitatori, cu o rata de conversie in cumparatori de 20%.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri