eMag, cel mai mare retailer online, a decis sa permanentizeze ExtraGarantia de retur, serviciul prin care orice client poate returna produsele in maximum 30 de zile de la cumparare.
"Perioada anuntata initial pana la 30 aprilie a fost parcursa foarte bine din punct de vedere operational", au spus reprezentantii companiei.

Astfel, incepand cu 1 mai, ExtraGrantia de Retur devine un serviciu standard al eMag, completand pachetul de beneficii pe care magazinul online le ofera clientilor sai.

ExtraGarantia de Retur este un serviciu care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice prin care clientii nemultumiti de produsele alese le pot returna doar prin serviciul de curierat agreat (compania Fan Courier) sau in unul dintre showroomurile eMag.


Sursa foto: http://www.emag.ro/blog/


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Consecinta a poluarii: dublare a cautarilor pentru purificatoare