UPC Romania, al doilea jucator pe piata de cablu TV locala, a pierdut in primul trimestru al acestui an aproximativ 46.500 de clienti pe segmentul de cablu analogic, ajungand astfel la 791.100 de abonati.
Toate celelalte servicii oferite de companie au crescut, cei mai multi clienti fiind atrasi de cablul digital si de ofertele de internet, potrivit raportului financiar al Liberty Global, grupul care controleaza compania.

Astfel, numarul de clienti de cablu digital a ajuns la 245.000 de utilizatori, in crestere cu 14.600 fata de decembrie 2009. In martie anul trecut, UPC avea pe acest segment 147.300 de abonati.

In primele trei luni ale anului, pe segmentul de televiziune digitala prin satelit operatorul a crescut cu circa 1.600 de utilizatori, la 182.600 de clienti.

Per total, pe segmentul de televiziune compania a ajuns la 1.219.300 de abonati, in scadere cu 30.300 de clienti fata de ultima luna a anului trecut.

Scaderea cauzata de competitia acerba este printre cele mai mari diminuari inregistrate de operator, o alta filiala la fel de afectata fiind Ungaria, in ambele tari UPC concurand in special cu RCS&RDS si Deutsche Telekom.

Un avans important a fost inregistrat de operator pe segmentul de internet, compania ajungand la 271.400 de abonati, mai mult cu 14.500 fata de decembrie 2009.

Pe de alta parte, telefonia fixa a inregistrat o majorare a bazei de clienti cu 2.400 de utilizatori, in primul trimestru UPC avand circa 153.100 de abonati.

UPC Romania a terminat anul trecut cu afaceri de 123,4 milioane de euro, in scadere cu 17,3% fata de cele 144,8 milioane de euro de la finalul lui 2008.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri