Cel mai mare producator de telefoane mobile Nokia a inceput a doua serie de schimbari in managementul companiei din acest an ca urmare a competitiei acerbe din segmentul smartphone-urilor, scrie Wall Street Journal.

Compania finlandeza ramane cel mai mare producator de telefoane mobile, cu o cota de piata de 40%, insa nu a reusit sa tina pasul in piata smartphone-urilor in fata unor rivali ca Apple, Research in Motion si Google cu Android.

Reorganizarea managementului vine la o luna dupa ce Nokia a inregistrat rezultate financiare sub asteptari si a redus marjele de profit pentru intreg anul dupa ce competitia a redus preturile telefoanelor mobile. Desi Nokia a anuntat ca va lansa o noua linie de smartphone-uri in acest an, specialisti din industrie se asteapta ca terminalele sa fie lansate in prima jumatate a anului, alimentand ingrijorarile ca Nokia nu va oferi noi servicii.

Directorul de vanzari Anssi Vanjoki va conduce noua unitate axata pe smartphone-uri si computere mobile precum si servicii de internet. Nokia a mai anuntat ca divizia de telefoane mobile va fi impartita in trei unitati.

Nokia a anuntat ca Rick Simonson, care a condus divizia de telefoane mobile si a fost vazut ca potential inlocuitor a lui Kallasvuo in functia de director executiv, a renuntat la postul sau din cadrul companiei.

Simonson, care paraseste compania din motive personale, va fi inlocuit de Mary McDowell, actualul director de dezvoltare.

"Noua structura este construita pentru a accelera executia si inovatia", a declarat directorul executiv, Olli Pekka Kallasvuo.

Nokia a anuntat ca l-a numit pe Rich Green, fost executiv Sun Microsystems, in noua functie de director tehnologic.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri