Cosmos Mobile, distribuitorul de produse GSM al companiei de telecom Cosmote, si-a extins cota de piata la 25% pentru serviciile prepaid Cartela Bonus ale Cosmote, reprezentand o crestere de 5% inregistrata in primul trimestru al lui 2010, fata de aceeasi perioada a anului 2009.
Pana la sfarsitul lui 2010, Cosmos Mobile isi propune sa atinga o cota de piata de 27% pentru serviciile prepaid si sa atraga 55.000 de noi activari lunare.

Reteaua nationala Cosmos Mobile este formata din 7.500 de puncte de vanzare, reprezentand mai mult de jumatate din punctele de vanzare eligibile pentru produse prepaid.

Strategia companiei pentru 2010 are in vedere imbunatatirea ratei de penetrare a produselor si a venitului mediu pe utilizator (ARPU). Astfel, in 2010, Cosmos Mobile a inregistrat o rata de activare de 42% in prima luna de la distributie, fata de rata de 28% inregistrata in 2009.

“Pe o piata care ajunge la maturitate, am reusit sa marim cota de piata prin dezvoltarea de noi puncte de vanzare si prin utilizarea unui sistem de monitorizare a vanzarilor pentru fiecare punct de distributie din reteaua nationala”, a declarat Michalis Kontos, directorul general al companiei.

Cosmos Mobile distribuie peste 90.000 de produse de tip pre-paid ale tuturor companiilor de telecom, inclusiv Vodafone si Orange.

Anul trecut, Cosmos a inregistrat un profit de 500.000 euro, iar in 2010, Kontos mizeaza pe obtinerea unui rezultat asemanator.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri