“Cresterea bazei de clienti corporate ramane una dintre directiile importante ale Cosmote Romania. Datorita extinderii recente a ofertei noastre de produse prin intermediul serviciilor 3G si remodelarii pachetelor Convergent, lansate in colaborare cu Romtelecom, suntem in masura sa acoperim si mai bine aceste nevoi” a spus Nikos Choumis, sales & customer care director Cosmote Romania.
Operatorul de telefonie mobila a refacut in aprilie impreuna cu Romtelecom pachetele Convergent 1000 si Unlimited, lansate in 2008. Convergent 1000 a fost creat pentru a acoperi nevoile profesionistilor si companiilor mici si mijlocii, iar Convergent Unlimited se adreseaza companiilor mari, cu volume de trafic de voce sporite.
Portofoliul de produse ale Cosmote include si planurile tarifare Cosmote Business si Cosmote Business Share, prin care companiile au pana la 5.000 de minute nationale si comunicare nelimitata in grupul de utilizatori, in functie de planul ales.
Recent, compania si-a extins portofoliul cu oferta 3G pentru clientii business, prin care ofera internet mobil cu viteze de pana la 21,6 Mbps.
Cosmote a inregistrat in primul trimestru al acestui an afaceri de 114,8 milioane de euro, in crestere cu 13,3% fata de ianuarie-martie 2009, cand compania avea afaceri de 101,3 milioane de euro, potrivit raportului financiar al OTE, grupul grec care detine Cosmote si Romtelecom.
La finalul lui martie, Cosmote avea la 7,2 milioane de utilizatori, dintre care 1,5 milioane abonati.
In prezent, compania are o acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: