Domo, al doilea retailer de electronice si IT pe piata locala, a incheiat un parteneriat cu EFG Retail Services prin care va acorda credite direct pe site-ul companiei clientilor care isi doresc sa cumpere produse printr-un credit acordat exclusiv pe internet.
Timpul de analiza a dosarului este de doua ore, iar clientii au nevoie de actul de identitate si de documentele justificative de venit: adeverinta de venit si fisa fiscala pentru anul anterior.

Domo va lansa o promotie valabila in iunie prin care va oferi carduri cadou in valoare de 100 de lei clientilor care acceseaza un credit de cel putin 1.000 de lei in perioada promotiei.

„Noul parteneriat se aliniaza strategiei de optimizare si restructurare pe care o aplicam inca de anul trecut cu rezultatele deja dorite, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, sa ajungem numarul unu pe piata din Romania”, declara Lorand Szarvadi, directorul general al Domo Retail.

Domo este al doilea retailer de electronice si IT pe piata locala, anul trecut avand afaceri de 170 de milioane de euro. Liderul pietei este Altex Romania, care in 2009 a inregistrat vanzari de 180 de milioane de euro, la jumatate fata de anul precedent.

Retailerul detine o retea nationala formata din 135 magazine (128 Domo si 7 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1.650 angajati.

Parteneriatul a fost incheiat cu EFG Retail Services, membra a grupului Eurobank EFG, o institutie bancara europeana cu active totale de 84,3 miliarde de euro in septembrie anul trecut.

Magazinul www.domo.roa fost lansat in 2002, ofera peste 5.000 de produse si are un trafic de peste 400.000 vizitatori unici pe luna.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri