Gigantul IT Hewlett-Packard vrea sa introduca o serie de imprimante care sunt construite pentru terminalele mobile si care vor include acesul web, adrese de email individuale si ecrane tactile, scrie The New York Times.
Ultimul atac al HP in segmentul de imprimante se traduce prin imprimante pentru era iPhone.

Vyomesh I. Joshi, directorul diviziei de imprimante din cadrul HP, considera ca utilizatorii vor printa mai putin de vreme ce vor reusi sa faca mai multe pe telefonul mobil. In aceasta saptamana, HP va lansa o serie de imprimante cu acces web, cu adrese de email proprii si ecrane tactile.

Noile imprimante vor avea preturi cuprinse intre 99 si 400 dolari. Miscarea inginerilor HP in adresele de e-mail este o metoda familiara si usoara pentru utilizatori sa trimita documente pentru printerele online. De exemplu, o poza care a fost facuta cu telefonul mobil, poate fi trimisa prin email pe adresa imprimantei iar aceasta o va scoate pana la venirea posesorului acasa. De asemenea, adresa de email a imprimantei poate fi folosita si de prieteni sau familie.

HP vrea sa ofere cateva dintre aceste imprimante spre consum incepand din aceasta luna, iar toamna vor fi lansate produse similare pentru companiile mici. Pentru anul viitor compania se asteapta sa vanda 15 milioane de imprimante conectate la internet.

Partea cea mai grea o reprezinta convingerea consumatorilor de a-si schimba comportamentul si de a adopta noile instrumente. Oamenii care pana acum isi printau harti in prezent detin un terminal electronic de navigare, iar biletele deja au echivalentul digital in terminalele smartphone.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri