Apple a primit peste 600.000 de comenzi pentru noul iPhone

Producatorul american de electronice Apple a inregistrat peste 600.000 de comenzi pentru noul iPhone 4 in prima zi dupa ce au fost acceptate, scrie The New York Times.
“A fost cel mai mare numar de comenzi pe care Apple le-a primit intr-o singura zi si a fost mult mai mare decat am anticipat, ce a dus la intreruperi ale sistemului de comenzi”, a anuntat Apple intr-un comunicat de presa.

Analistii sunt de parere ca Apple ramane un jucator important in industria smartphone-urilor, in pofida competitiei provenite din partea unor producatori ca Motorola si HTC.

Analistii mai spun ca Apple vrea sa mentina acelasi avantaj net in fata rivalilor pe care l-a avut si in trecut. Portofoliul de telefoane Android, care a crescut semnificativ in ultimul an, este principala provocare pentru Apple.

“Este adevarat ca, pe termen lung, cota de piata a Android o va depasi pe cea a Apple. Cand vinzi un terminal catre un segment redus de consumatori nu esti la fel de puternic ca atunci cand vinzi telefoane de la mai multi producatori prin mai multi operatori telecom”, declara Charles Golvin, analist Forrester Research.

Anuntul legat de vanzari a determinat mai multi experti sa estimeze ca Apple ar putea depasi recordul de vanzari ale versiunilor anterioare de iPhone.

Gene Munster, analist Piper Jaffray, a declarat ca in doar trei zile Apple a reusit sa vanda un milion de telefoane 3GS. De asemenea, Munster a mai spus ca vanzarile totale de modele iPhone din actualul trimestru ar putea ajunge la 9,5 milioane unitati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri