Compania de internet Google vrea ca pana la sfarsitul acestui an sa lanseze un serviciu de muzica conectat la motorul sau de cautare, urmat de un serviciu de abonare, scrie presa internationala.
Pana in prezent nu se stie daca Google a incheiat un acord cu anumite case de discuri, declara sursele citate de The Wall Street Journal.

Google a inceput negocierile despre furnizarea unui nou serviciu de muzica in telefoanele cu sistem de operare Android. Magazinul Google de unde poate fi descarcata muzica va fi lansat in urmatoarele luni.

Discutiile vin dupa ce compania IT urmareste extinderea continutului de divertisment. De asemenea, Google va adauga continut profesional pe site-ul YouTube si planifica lansarea unei librarii digitale.

Lansarea magazinului de muzica Google va amplifica rivalitatea cu Apple, al carui magazin iTunes domina piata digitala de muzica din Statele Unite. De asemenea, Apple a inceput recent sa vanda si carti digitale.

In prima faza serviciul de muzica al Google va fi un magazin online unde utilizatorii pot cumpara si descarca melodii. Acesta va fi accesat direct din motorul de cautare al Google, iar cei care il vor folosi pentru a gasi o formatie sau un cantec vor accesa o trimitere catre magazinul de muzica online.

Magazinul de muzica ar putea fi un prim pas catre ceea ce este de asteptat sa fie un serviciu de abonare prin tehnologia cloud compatibil cu telefoanele mobile bazate pe sistem de operare Android. Un serviciu cloud va permite abonatilor sa asculte muzica direct online pe telefoanele mobile, astfel acestia nu vor fi nevoiti sa stocheze muzica in telefonul mobil.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri