The Radicati Group a efectuat in luna septembrie un sondaj online a 363 de utilizatori de e-mail corporat.
Rezultatele cuplate cu cele ale altui studiu care a descoperit ca 33% dintre e-mail-urile corporate sunt spam-uri, arata ca mai mult de jumatate din toate e-mail-urile corporate nu sunt legate de serviciu.
Desi nu este surprinzator ca angajatii utilizeaza e-mailul corporat in scopuri personale, practica ar putea cauza probleme, a spus Craig Carpenter, director de marketing corporat al Mirapoint.
Retrimiterea de bancuri, fotografii si alte informatii personale colegilor poate expune angajatii riscului unor procese, a spus Carpenter. "Indiferent daca sunt explicit sexuale sau rasiale, exista o multime de moduri in care ar putea fi nepotrivite", a spus acesta.
97% dintre respondenti au declarat ca au conturi de email personale, 25% din ei declarand ca obisnuiesc sa retrimita regulat mesaje e-mail de serviciu in aceste conturi personale, iar 62% au afirmat ca uneori trimit e-mail-uri de serviciu din conturile personale. Cand angajatii trimit e-mailuri de serviciu din conturile personale, acestia pot expune companiile unor riscuri, a spus Carpenter. Acesta a mai spus ca procentul angajatilor ce trimit e-mailuri legate de serviciu din conturi personale este alarmant.
Desi motivele pentru care fac acest lucru ar putea fi nevinovate, companiile nu pot monitoriza asemenea mesaje e-mail, iar angajatii pot trimite in exterior secrete comerciale sau proprietate intelectuala a companiei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: