ZebraPay, compania care furnizeaza in sistem de franciza primele terminale de plata instant din Romania, estimeaza ca va avea, pana la finele anului, aproximativ un milion de utilizatori care vor efectua aproximativ 6 milioane de operatiuni de reincarcare.
"Dat fiind faptul ca pana la sfarsitul lui 2010 vom detine 1.000 de terminale, mizam pe aproximativ 1 milion de utilizatori care vor efectua aproximativ 6 milioane de operatiuni de reincarcare", a declarat directorul general al ZebraPay, Radu Ciorbea.

ZebraPay a introdus pe piata locala tehnologia TopUp, care permite reincarcarea cartelelor prepaid incepand cu 10 lei.

In acest moment, tehnologia TopUp este disponibila doar pentru reincarcarile in reteaua Orange, urmand ca in perioada urmatoare aceasta sa fie preluata si in reteaua Cosmote.

"De la intrarea pe piata, la finele lunii mai, peste 2.000 de utilizatori au folosit tehnologia TopUp pentru reincarcarile prepaid", a spus Ciorbea. Acesta a subliniat ca prin TopUp utilizatorii pot reincarca atat propria cartela, cat si pe cea a unui alt utilizator.

Conform estimarilor ZebraPay, pana in acest moment peste 50% dintre utilizatorii TopUp au optat pentru incarcarile minime de 10 pana la 20 de lei.

In doar o luna de la instalarea primelor terminale ZebraPay, serviciul de reincarcare a cartelelor prepaid a fost accesat de 5.000 de utilizatori, dintre care 3.000 au optat pentru serviciile Vodafone si Cosmote.

Oficialul companiei estimeaza ca utilizatorii de cartele preplatite sunt in general tinerii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri