Campania realizata de Flanco, adresata Campionatului Mondial de Fotbal, a dus la cresterea cu circa 20% a vanzarilor retailer-ului de produse electronice, electrocasnice si IT&C.
Cei care au mizat pe Spania la promotia Flanco “Spune cine va castiga Campionatul Mondial de Fotbal si primesti inapoi 25% din valoarea produselor cumparate”, au primit inapoi un sfert din valoarea produselor achizitionate in perioada campaniei.

Campania a beneficiat de participarea a 11.200 persoane, din care 10,7% au mizat pe Spania si au primit inapoi 25% din valoarea produselor achizitionate in perioada de desfasurare a campaniei, 07.06.2010 - 27.06.2010.

15,8% dintre clientii care au cumparat din magazinele Flanco pe durata campaniei au participat la campanie.

“Valoarea vanzarilor catre cei care au numit Spania castigatoare a fost de circa 1,1 milioane lei, ceea ce face ca suma ce urmeaza a fi returnata clientilor sa fie in jur de 270.000 lei. In conditiile in care veniturile populatiei scad, oamenii sunt foarte receptivi la promotii si, de aceea, in prezent derulam un nou program, prin care returnam integral TVA-ul de 24% tuturor clientilor,” declara Adrian Olteanu, CEO-ul Flanco.

Preferintele exprimate de participanti in ceea ce priveste mizarea pe o echipa de fotbal care va castiga CM, au fost urmatoarele:
  • 31,6% - Brazilia
  • 30,4% - Argentina
  • 11,3% - Germania
  • 10,7% - Spania
  • 16,0% - altii
Flanco estimeaza ca aceasta campanie a dus la cresterea cu circa 20% a vanzarilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri