Odata cu cresterea unei afaceri apar si problemele inerente nevoii de a furniza suport tehnic si tehnologic unei echipe mai mari de oameni. Cand efectivul de computere sau alte terminale ale firmei creste, se pune problema angajarii unui om – sau chiar a mai multora, care sa asigure buna functionare a computerelor precum si a unor servicii de baza de tipul email, stocare informatii, securitatea datelor prin anti virusi.
Daca in atributiile acestui om intra si gestionare prezentei web a companiei, website, blog, forum etc, va puteti trezi ca aveti nevoie de un mic department IT.

Este insa necesar ca firmele mici si mijlocii sa dezvolte departmente IT cu doua ba chiar trei, patru persoane? Atunci cand compania detine peste 10-15 computere cu conturile de mail asociate si cu nevoi de stocare de documente, cum te poti descurca fara sa fie necesar sa cumperi un server intern si sa contractezi un IT Manager care sa instaleze softurile necesare, sa se ocupe de achizitia si reinnoirea licentelor, sa asigure securitatea datelor si mentenanta retelei?

Florina Lucanu, specialist Online Services Manager Virtual Desk ne explica ca exista o solutie mult mai simpla. “Toate aceste servicii se pot virtualiza. Practic o firma de dimensiuni medii nu are nevoie sa aiba un om care sa cumpere software, sa il instaleze si apoi sa asigure mentenanta. La fel stocarea datelor si a fisierelor nu mai este o chestiune derulata intern. Cu Solutia de virtualizare pe care Virtual Desk de la GECAD NET o pune la dispozitia clientilor tot ce inseamna casuta de posta electronica, stocarea de fisiere, securitatea, prezenta web a companiei sunt asigurate de la departare prin simpla setare a unor conturi.”

Sistemul Virtual Desk foloseste solutii online Microsoft si permite firmelor mici si mijlocii sa creeze conturi pentru angajati sai acestia putand astfel sa beneficieze instant de email, spatiu de stocare fisiere accesibil de pe orice terminal – nu numai de pe cel din companie, si antivirusi puternici pentru protectia datelor. Astfel angajatorul economiseste bani, poate controla cheltuielile de IT in companie si, cel mai important, poate eficientiza si usura munca intregului colectiv.