Apple a inregistrat venituri record in perioada aprilie – iunie 2010, cu 61% mai mult fata de acelasi interval al anului financiar anterior, pana la 15,7 miliarde dolari.
Pentru a treia oara in ultimele patru trimestre, Apple a raportat ca a vandut un numar record de Mac-uri, desi vanzarile de iPhone au coborat usor.

In schimb, iPad-ul a contribuit in bilantul Apple cu 2,17 miliarde dolari, prin vanzarea a 3,27 milioane de unitati in trimestrul al treilea al anului fiscal 2009-2010. Astfel, tableta iPad a adus circa 14% din veniturile inregistrate de companie in perioada mentionata.

Per ansamblu, compania a inregistrat venituri record in aprilie – iunie 2010, cu 61% mai mult fata de acelasi interval al anului financiar anterior, pana la 15,7 miliarde dolari si un profit net de 3,25 miliarde dolari, scrie Computerworld.

Vanzarile de iPad nu au fost o surpriza, dat fiind faptul ca, la sfarsitul lunii iunie, Apple a anuntat ca a vandut 3 milioane de computere tablete in primele 80 de zile de disponibilitate. Asadar, compania a comercializat aproximativ 1,1 milioane iPad-uri pe luna, obiectivul Apple pentru finele lui 2010 fiind acela de a vinde aproape 10 milioane de astfel de gadget-uri.

In trimestrul care s-a incheiat la 26 iunie, Apple a vandut 8,4 milioane de iPhone-uri, in scadere cu 4% de la 8,75 milioane, cate a comercializat in T1, dar cu 61% mai multe unitati fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Si Mac-urile au stabilit un record de vanzari - 3,47 milioane unitati, cu 33% mai mult comparativ cu acelasi trimestru al anului fiscal trecut. Dintre acestea, vanzarile de desktop-uri au crescut cu 18%, la un milion de unitati, iar cele de notebook-uri cu 41%, pana la 2,46 milioane.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri