Cota de piata a Google din sectorul de cautare online, la nivel mondial, a scazut la 69,7% in al doilea trimestru al acestui an, de la 71,1% in T1, potrivit companiei de cercetare Strategy Analytics.

Baidu (BIDU), cel mai mare motor de cautare din China, are acum o cota de piata la nivel mondial aproape la fel de mare ca cea detinuta de Microsoft (MSFT) si Yahoo (YHOO).

"Cresterea veniturilor Google continua sa scada, dat fiind faptul ca in vestul Europei piata de profil ajunge la maturitate. In aceasta situatie, compania se straduieste sa castige cota pe pietele asiatice, aflate in continua dezvoltare", a declarat Martin Olausson, analist la Strategy Analytics, conform DailyFinance.

Raportul companiei de cercetare arata ca Baidu are o cota de piata de 4,5%, la nivel global, in timp ce Microsoft are 4,8%, iar Yahoo 5,4%.

Concluziile raportului indica faptul ca, cel mai probabil, Google a ajuns la un punct maxim de crestere in piata. Unul dintre motivele pentru care Google nu isi va reveni, din punct de vedere al scaderii poate fi acela ca Baidu se extinde pe una din cel mai rapide piete de Internet din lume - China.

Profitul net pentru trimestrul al doilea a fost de 1,84 miliarde dolari in crestere cu 24% fata de anul trecut cand compania a inregistrat un profit de 1,48 miliarde dolari. Veniturile au ajuns la 6,82 miliarde dolari in crestere fata de perioada similiara a anului trecut cand a fost postat vanzari de 5,52 miliarde dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri