Yahoo urmareste sa creasca eficienta publicitatii sale prin furnizarea de reclame tintite pe baza comportamentului vizitatorilor pe site-ul sau.
Functiile de cautare ale Yahoo si ale rivalului sau Google furnizeaza reclame pe baza cuvintelor cautate, insa Yahoo va utiliza alti factori.

Compania urmareste cateva tipuri de comportament al utilizatorilor sai, precum interogarile la cautare, navigarea printre site-urile Yahoo si diferitele tipuri de reclame accesate.

Aceste lucruri ii vor permite sa determine din mers ce tipuri de reclame sunt cele mai potrivite pentru un utilizator.

De exemplu, unei persoane care cauta informatii despre masini ii se va furniza o reclama auto.

Pana acum Yahoo s-a focusat pe oferirea de reclame tintite pe baza locatiei demografice sau geografice si nu pe comportament.

Advertiserii vor plati mai mult pentru furnizarea reclamei potrivite la locul si momentul potrivit, potrivit Yahoo.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri