Utilizatorii Vodafone, al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala, nu isi mai pot plati facturile prin punctele de loialitate acumulate, insa le pot utiliza pentru a-si achizitiona telefoane, accesorii, pachete cu minute in retea sau nationale, informeaza oficialii companiei.
“Incepand de la 1 august, punctele de loialitate acumulate nu mai pot fi folosite pentru plata facturii Vodafone, in schimb pot fi folosite oricand pentru achizitionarea de telefoane si accesorii la preturi speciale, pachete cu minute in retea sau nationale”, afirma reprezentantii Vodafone.

Astfel, in cazul in care un utilizator a acumulat 100 de puncte de loialitate le poate utiliza pentru achizitionarea a 100 de minute in retea, in locul unei reduceri de 1 euro la factura Vodafone.

“Acesta este un beneficiu care aduce o valoare mai mare clientilor, deoarece 1 minut in retea dupa terminarea celor incluse in abonament costa 0.148 euro la abonamentele de tip Complet, 0.136 euro la abonamentul Vodafone Simplu si 0.11 euro la Vodafone Avantaj, ceea ce ar insemna un cost suplimentar de 14.8 euro, 13.6 euro respectiv 11 euro pentru 100 de minute vorbite in afara celor incluse in abonament fara activarea unei astfel de optiuni”.

Vodafone Romania este al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala, iar la sfarsitul lunii iunie avea 9,8 milioane de clienti, dintre care 37,6% sunt abonati, iar restul de 62,4% sunt utilizatori de cartele preplatite.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri