UPC Romania, al doilea furnizor de servicii de televiziune pe piata locala, lanseaza o oferta valabila in luna august prin care la achizitia unui abonament de televiziune analogica sau digitala, clientii vor primi gratuit abonamentul de telefonie fixa de baza UPC Tell Small, care inainte costa 10 lei, fara TVA.

Promotia se desfasoara pana la 31 august si este valabila pentru toti clientii care se aboneaza la serviciul de televiziune sau de televiziune si internet, dar si pentru cei care trec de la formatul analog la cel digital, pentru contractele semnate 1 sau 2 ani, la alegere.

“ Pe fondul unor schimbari majore la nivel macroeconomic, cat si in piata de telefonie fixa, consideram ca decizia de a lansa aceasta oferta nu poate fi decat una benefica pentru consumatorii romani, nevoiti in prezent sa reduca din cheltuieli”, afirma Dragos Militaru, director comercial al UPC Romania.

Noua oferta nu implica alte taxe de mentenanta sau tarife suplimentare pentru client, iar fiecare abonat va primi gratuit un telefon fix si instalarea serviciilor.

Abonatii UPC isi vor putea pastra numarul de telefon fix, fara costuri suplimentare, UPC asigurand portabilitatea si celelalte taxe implicate.

Intre aprilie si iunie, operatorul a inregistrat prima scadere trimestriala a numarului de abonati pentru serviciile de telefonie fixa de la lansarea acestora in 2006, UPC ajungand in iunie la 147.400 de utilizatori, mai putin cu 5.700 de abonati fata de martie.

Pe de alta parte, compania a continuat sa creasca pe serviciile de televiziune digitala prin satelit (DTH) si pe segmentul de cablu digital.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri