eMag, cel mai mare retailer online pe piata locala, vrea sa vanda anul viitor produse electrocasnice mari, precum masini de spalat, aragaze ori frigidere, in valoare de 15 milioane de euro, adica aproximativ 5% din aceasta piata, afirma conducerea magazinului online.

Introducerea aparatelor electrocasnice mari in oferta eMag vine dupa ce in primavara retailerul a inceput sa vanda aparate mici de bucatarie si de intretinere a locuintei.

Portofoliul de electrocasnice mari cuprinde branduri precum Arctic, Ariston, Beko, Candy, Electrolux, Indesit, LG, Liebherr, Panasonic, Samsung, Whirlpool sau Zanussi, iar produsele pot fi comandate atat online cat si telefonic.

„Ne-am fixat atingerea tintei de 5% cota in urmatorul an din piata de electrocasnice de aproximativ 300 milioane de euro si suntem increzatori ca este realizabila”, a afirmat Iulian Stanciu adaugand ca a decis sa introduca aceste produse in portofoliu la cererea clientilor.

eMAG a avut in primul semestru din 2010 afaceri de 41 de milioane de euro, in crestere cu 64% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar pana la finalul anului, conducerea magazinului online isi doreste sa aiba vanzari de 100 de milioane de euro.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMag opereaza magazinul www.emag.ro si cinci showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Goana după măști sanitare: Cu cât au crescut vânzările la eMAG
Setari Cookie-uri