Producatorul de electronice japonez Toshiba dezvolta o tehnologie care ii va permite sa lanseze televizoare 3D pentru care consumatorii nu vor mai fi nevoiti sa cumpare si ochelarii speciali necesari pentru vizionarea continutului tridimensional, a declarat Yuko Sugahara, purtatorul de cuvant al companiei, scrie Asociated Press.
Oficialul Toshiba nu a comentat informatiile aparute in cotidianul nipon Yomiuri Shimbun conform carora compania din Tokyo va incepe sa comercializeze aceste produse pana la finalul anului.

Pentru a privi continut 3D pe televizoarele lansate de companii precum Sony, Panasonic, Samsung sau LG este nevoie de ochelari speciali, insa exista deja ecrane pentru care nu este necesara purtarea acestora, tehnologia fiind prezenta mai ales in magazine.

Dupa lansarea filmului 3D "Avatar", tot mai multi producatori de electronice au investit masiv in dezvoltarea de televizoare care pot oferi continut in format tridimensional, managerii companiilor fiind convinsi ca foarte multe persoane isi doresc sa priveasca programe 3D si acasa.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri