Emag, cel mai mare retailer online pe piata locala, cu afaceri de 64 de milioane de euro anul trecut, ar putea vinde anul acesta electrocasnice mici si mari de aproximativ 4,3 milioane de euro, a declarat pentru Wall-Street Iulian Stanciu, directorul general al companiei.
In jur de 1,8 milioane de euro vor reprezenta electrocasnicele mici si produsele de ingrijire personala, aparate introduse in oferta retailerului in primavara, iar restul de 2,5 milioane de euro vor fi vanzarile de electrocasnice mari (de exemplu, masini de spalat, aragaze, frigidere), produse comercializate de eMag incepand cu saptamana trecuta.

Din primavara si pana acum, magazinul online a vandut electrocasnice mici si produse de ingrijire personala in valoare de un milion de euro, cele mai bine vandute produse fiind de aparatele de bucatarie (50% din vanzari), cele de ingrijire a locuintei, fiarele si statiile de calcat.

In ceea ce priveste electrocasnicele mari, conducerea companiei declara saptamana trecuta ca isi doreste ca anul viitor sa vanda produse din aceasta categorie in valoare de 15 milioane de euro, adica in jur de 5% din piata de profil.

Printre produsele cele mai bine vandute din oferta eMag se numara PC-urile si componentele pentru acestea, aparatele foto-video, imprimantele, televizoarele si smartphone-urile.

Pentru acest an, conducerea eMag isi doreste sa ajunga la afaceri de 100 de milioane euro, mai mult cu 56% fata de 2009.

Compania a inregistrat in primul semestru afaceri de 41 de milioane de euro, mai mari cu 64% fata de aceeasi perioada din 2009, datorita extinderii retelei de showroom-uri din tara, dezvoltarii portofoliului de produse si lansarii de noi servicii.

Vanzarile de produse electronice, electrocasnice, IT si telecom au fost de circa 537 milioane de euro in primul semestru al acestui an pe piata locala in scadere cu 20,3% comparativ cu ianuarie-iunie 2009, conform companiei de cercetare GFK Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri