Din primavara si pana acum, magazinul online a vandut electrocasnice mici si produse de ingrijire personala in valoare de un milion de euro, cele mai bine vandute produse fiind de aparatele de bucatarie (50% din vanzari), cele de ingrijire a locuintei, fiarele si statiile de calcat.
In ceea ce priveste electrocasnicele mari, conducerea companiei declara saptamana trecuta ca isi doreste ca anul viitor sa vanda produse din aceasta categorie in valoare de 15 milioane de euro, adica in jur de 5% din piata de profil.
Printre produsele cele mai bine vandute din oferta eMag se numara PC-urile si componentele pentru acestea, aparatele foto-video, imprimantele, televizoarele si smartphone-urile.
Pentru acest an, conducerea eMag isi doreste sa ajunga la afaceri de 100 de milioane euro, mai mult cu 56% fata de 2009.
Compania a inregistrat in primul semestru afaceri de 41 de milioane de euro, mai mari cu 64% fata de aceeasi perioada din 2009, datorita extinderii retelei de showroom-uri din tara, dezvoltarii portofoliului de produse si lansarii de noi servicii.
Vanzarile de produse electronice, electrocasnice, IT si telecom au fost de circa 537 milioane de euro in primul semestru al acestui an pe piata locala in scadere cu 20,3% comparativ cu ianuarie-iunie 2009, conform companiei de cercetare GFK Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: