eMag, cel mai mare magazin online din Romania, deschide in Constanta cel mai mare showroom din tara, dupa cel din Bucuresti.
Cu o suprafata de 300 de metri patrati, noul showroom este amplasat in zona centrala a orasului, pe Bulevardul 1 Decembrie 1918.

“Constanta este o zona strategica pentru noi, cu un mare potential de crestere in comertul online, fiind cel mai urbanizat judet din tara. Nu intamplator aici deschidem cel mai mare showroom dupa cel din Capitala. Pana la sfarsitul anului estimam ca noul showroom va genera venituri de un milion de euro, urmand ca anul viitor sa aduca venituri de 3,5 milioane euro”, a declarat Iulian Stanciu, director eMag.

Cu o echipa de 7 consultanti, showroom-ul din Constanta va oferi clientilor servicii complete pre si postvanzare, de preluare si livrare de comenzi. Clientii beneficiaza de transport gratuit al comenzilor la showroom sau la domiciliu, indiferent de valoare si destinatie, plata cash la livrare, precum si serviciul exclusiv de returnare a produselor in 30 de zile de la achizitie - ExtraGarantia de Retur.

„Urmarim prin showroom-ul din Constanta sa crestem increderea consumatorilor in comertul online si implicit in serviciile si ofertele noastre. Suntem convinsi ca prezenta locala va genera suficent capital de incredere pentru a-i determina pe consumatorii din intreg judetul sa faca pasul primei comenzi online”, a declarat Radu Apostolescu, director de marketing al companiei.

La nivel local, rata de conversie, respectiv procentul celor care comanda din totalul celor care viziteaza zilnic site-ul eMag, este de 1,5%. Precum in celelalte showroom-uri, obiectivul setat pentru noul showroom este triplarea acestei rate de conversie, prin cresterea increderii constantenilor in comertul online si in serviciile companiei datorita prezentei locale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri