Romtelecom, al treilea operator de televiziune pe piata locala, va lansa inca 3-4 canale TV pana la finalul anului sau la inceputul lui 2011, dupa ce de curand a lansat programul Dolce Sport, a declarat, Ovidiu Ghiman, directorul de strategie şi dezvoltare al companiei.
Aceste lansari de canale fac parte din strategia operatorului de a deveni pana in 2012 cel mai important furnizor de servicii de televiziune si internet in Romania si in contextul in care compania este intr-o competitie foarte mare pentru clienti cu RCS&RDS si UPC Romania.

In afara de canalul Dolce Sport, lansat la sfarsitul lui august, compania a primit in aceasta saptamana licenta de la Consiliul National al Audiovizualului pentru posturile TV Dolce Movie, Dolce Movie 2 si Dolce Sport 2.

“Dolce Sport este o prima initiativa care sa ne ajuta sa ajungem principalul furnizor de divertisment, iar in perioada urmatoare vom mai lansa cateva canale de filme si muzica branduite Dolce”, a afirmat Ovidiu Ghiman.

Oficialul Romtelecom a adaugat ca operatorul este interesata de achizitia oricarui tip de format de continut sportiv atractiv pentru consumatorii de televiziune.

Printre cele mai importante competitii oferite in prezent de Dolce Sport se numara cele 112 meciuri care compun al doilea pachet de drepturi de televizare ale UEFA Champions League, cea mai populara competitie intre cluburi la nivel mondial, si primul pachet de drepturi de televizare a meciurilor din Liga a doua de fotbal a Romaniei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri