IBM a anuntat lansarea unui nou software creat sa ajute companiile sa isi imbunatateasca modul in care interactioneaza cu clientii pe Internet si prin intermediul dispozitivelor mobile.
Aplicatia software dispune de capabilitati de analiza, social software si de comert online. Tranzactiile online sunt in continua crestere. In momentul de fata, 8 din 10 consumatori efectueaza cumparaturi online de cel putin doua ori pe saptamana.

ABI Research estimeaza ca volumul de informatii va fi de 20 de ori mai mare iar tranzactiile de pe dispozitive mobile vor creste de 40 de ori pana in 2015. Raportul mentioneaza ca vanzarile online efectuate de pe dispozitive mobile se vor tripla anual si vor ajunge la 119 miliarde de dolari in aceeasi perioada. Companiile incearca sa gaseasca metode prin care sa simplifice prezenta web pentru a raspunde schimbarilor din piata consumatorilor.

IBM lanseaza IBM Customer Experience Suite, ce permite companiilor sa creeze interactiuni personalizate prin analiza si adaptarea la preferintele, comportamentul si obiceiurile de cumparare ale clientului, precum si la dispozitivul si locatia fiecarui utilizator.

Potrivit companiei de cercetare Forrester, in era telefoanelor mobile, companiile ce detin site-uri cu experiente de utilizare facile pot obtine o crestere cu 400% a persoanelor care achizitioneaza produse fata de persoanele care doar viziteaza site-ul.

IBM Customer Suite a fost creat pentru a rezolva necesitatea instrumentelor web integrate. Compania colaboreaza cu multipli parteneri de afaceri printre care Ascendant, Gemini, Infosys, Ixion si Perficient in cadrul acestei initiative.

Aplicatia software face parte din investitia de 100 de milioane de dolari in cercetare pentru inovare in domeniul serviciilor si capabilitatilor mobile pentru clientii de pretutindeni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri