Magazinul online al Sony Center aduce 10% din vanzarile totale

Un procent de 10% din vanzarile totale ale Sony Center in Romania provin din ceea ce se cumpara prin magazinul online al companiei, care a fost lansat in urma cu patru ani.

Cel mai bine vandute produse Sony sunt televizoarele LCD. Acestea aduc circa 40% din vanzarile totale ale companiei, potrivit directorului de vanzari New Link, administratorul retelei Sony Center in Romania, Nicolae Dumitrescu (foto).

Pe segmentul de televizoare 3D, Sony Center a vandut pana in prezent aproximativ 100 de bucati.

"Pana la sfarsitul lui 2010 estimam ca vom vinde cateva sute de unitati de televizoare 3D", spune Dumitrescu.

Pentru 2010, directorul de vanzari al New Link mizeaza pe vanzarea a peste 700 de notebook-uri Sony Vaio, cate au fost date spre achizitie in anul precendent.

Sony si New Link au deschis cel mai mare dintre magazinele Sony Center, la etajul al doilea al centrului comercial Unirea Shopping Center din Bucuresti, in urma unei investitii comune de 115.000 euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri