Cosmote, al treilea operator de telefonie mobila de pe plan local, si Alpha Bank, una din cele mai importante banci prezente in Romania, anunta lansarea cardului de credit de fidelitate Cosmote Alpha MasterCard.
Cosmote Alpha MasterCard vine cu beneficii de loialitate, oferind clientilor un discount din partea operatorului telecom de 3% din valoarea facturii de servicii platita cu noul card de credit si 3% reducere pentru telefoanele si accesoriile cumparate cu acest card de credit din magazinele Cosmote.

In plus, pentru toate cumparaturile realizate cu cardul de credit in alte magazine decat magazinele Cosmote, clientii vor primi de la Alpha Bank 1% din valoarea fiecarei tranzactii. Toate cele trei beneficii de loialitate mentionate vor aparea pe facturile aferente contractelor de abonament incheiate cu operatorul de telefonie mobila (facturile de servicii), valoarea acestora reducandu-se corespunzator.

“Am lucrat indeaproape cu Alpha Bank pentru a crea un nou program de fidelitate. Aceasta initiativa vine in intampinarea nevoilor clientilor nostri, in contextul unui mediu economic dificil si al scaderii puterii de consum” a spus Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote.

Cardul de credit este disponibil atat pentru abonatii existenti ai Cosmote, persoane fizice, cat si pentru abonatii noi, care pot aplica pentru cardul de credit, intr-o prima faza, in 50 de magazine Cosmote si Germanos.

Incepand cu 1 ianuarie 2011 cardul va fi disponibil in toata reteaua de distributie Cosmote si Germanos. Cardul de credit este emis sub sigla MasterCard International in lei, avand o valoare de maxim de 6 venituri nete lunare, maxim 10.000 euro (echivalent in lei) si dispune de o perioada de gratie de maxim 55 de zile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri