Profitul net al Yahoo! a urcat de la 186 milioane dolari in al treilea trimestru din 2009 la 396 milioane dolari in perioada corespunzatoare acestui an, insa veniturile au crescut mai putin decat au anticipat analistii, iar compania a anuntat perspective dezamagitoare pentru trimestrul patru.
Profitul net din al treilea trimestru, raportat la numarul actiunilor, este de 17 centi, comparativ cu 15 centi, cat au estimat analistii, potrivit Mediafax. Veniturile au crescut cu 2%, la 1,601 miliarde de dolari.

Daca sunt excluse veniturile care revin site-urilor partenere
, cifra de afaceri se situeaza la 1,124 miliarde de dolari, suma mai mica decat s-a anticipat.

Yahoo! a anuntat, totodata, estimari dezamagitoare pentru rezultatele financiare din ultimul trimestru al acestui an. Astfel, veniturile, excluzand platile facute site-urilor partenere, urmeaza a se cifra intre 1,125 miliarde de dolari si 1,225 miliarde de dolari. Analistii estimeaza venituri de 1,26 miliarde de dolari.

"Am progresat substantial in acest an in implementarea strategiilor pentru imbunatatirea profitabilitatii si sustinerea cresterii veniturilor.
Am renuntat la active neangajate in operatiunile principale, dar am facut si achizitii strategice, precum Associated Content si Citizen Sports, si ne-am angajat in parteneriate importante cu Facebook, Twitter si Zynga, pentru a imbunatatii serviciile destinate celor 600 de milioane de utilizatori", a afirmat directorul general al Yahoo!, Carol Bartz.

La noua luni, profitul net al Yahoo! a crescut de la 449,5 milioane de dolari la 926,6 milioane de dolari, iar veniturile au urcat de la 4,728 miliarde de dolari la 4 ,799 miliarde de dolari, se arata in raportul financiar al companiei.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri