Comunicarea pe diferite retele de socializare are un rol strategic pentru Romtelecom, cel mai mare impact pe care il pot crea aceasta este schimbarea unor oferte comerciale, a declarat Cristina Popescu, directorul de comunicare al celui de-al doilea furnizor de internet pe piata locala, in cadrul evenimentului "How to start in social media", organizat de Evensys.
Astfel, conducerea Romtelecom a schimbat cateva conditii intr-o oferta comerciala pentru serviciul de internet al companiei (Clicknet) ca urmare a reactiilor primite pe diferite retele de socializare.

Operatorul a inceput sa comunice in social media in 2007 prin monitorizarea forumurilor si a blogurilor si prin publicarea a diferite mesaje pe acestea. Dintre forumuri, cel mai important pentru companie este Softpedia, acesta fiind recunoscut pentru subiectele de discutie din domeniul tehnologiei.

„Inca de la inceput, ne-am asumat ca testam aceste medii si am mers catre canalele care au crescut. Daca a fost Twitter, am mers pe Twitter, daca a crescut Facebook, am mers pe Facebook”, explica Cristina Popescu.

Compania de telecomunicatii are doua conturi pe platforma de microblogging Twitter, care au fost lansate in 2009(http://twitter.com/romtelecom, http://twitter.com/Clicknet) si o pagina pe reteaua de socializare Facebook , care a fost creata la inceputul acestui an.

Pagina de Twitter a companiei este citita de 769 de persoane, cea de Twitter a serviciului de internet Clicknet este urmarita de 469 de oameni, iar pe Facebook operatorul are 1.029 de prieteni.

In cadrul Romtelecom, trei persoane din echipa de relatii publice a companiei se ocupa de comunicarea prin intermediul social media.

Directorul de comunicare al Romtelecom a afirmat ca operatorul foloseste social media si pentru comunicarea interna, compania avand un forum pe intranet si urmand sa lanseze in urmatoarea perioada un blog .

In Romania la finalul saptamanii trecute existau aproximativ 1,86 milioane de conturi de Facebook (conform Facebakers.com ) , site-ul avand o crestere foarte rapida a numarului de utilizatori avand in vedere ca la inceputul anului erau aproximativ 500.000 de conturi pe reteaua de socializare.

Pe de alta parte, in Romania exista peste 36.500 de conturi de Twitter si aproape 59.000 de bloguri conform datelor Zelist.ro, instrument de monitorizare al social media.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri