Biroul din Bucuresti, condus de Dan Bulucea, va fi responsabil pentru dezvoltarea afacerilor si implementarea strategiei Google in Romania, stabilirea unor relatii de afaceri cu partenerii romani, comunicarea catre companiile locale a beneficiilor prezentei online si vanzarile directe de publicitate.
Google a fost pana acum prezent in Romania cu produse localizate pentru utilizatorii romani, in primul rand motorul de cautare Google.ro, precum si Google Maps, Google Places, Google Apps, Google Translate si multe altele.
Intrucat consumatorii apeleaza tot mai mult la Internet pentru a se informa, Google.ro poate fi utilizat si ca un barometru pentru cele mai recente tendinte, inclusiv a celor de natura economica.
Google ofera gratuit instrumente speciale pentru identificarea tendintelor de cautare, Google Statistici de Cautare sau Google Trends. Antreprenorii pot afla ce termeni (cuvinte cheie) sunt cei mai cautati si isi pot ajusta campaniile lor online, sau site-urile web pentru a raspunde mai bine la nevoile consumatorilor.
Cum publicitatea online se dovedeste eficienta si din ce in ce mai populara, Google ofera acum mai multe optiuni pentru afacerile locale. Pentru a imbunatati vizibilitatea si pentru a beneficia de promovare online, acestea pot folosi publicitatea relevanta in cautare - Google AdWords - care afiseaza reclame relevante pentru cautarea utilizatorului pe Google.ro.
Pentru a obtine resurse suplimentare, companiile se pot alatura retelei de continut Google - Google AdSense - si pot valorifica continutul site-ului propriu, prin afisarea de anunturi Google relevante. Pentru a incepe sa utilizeze aceste produse, companiile trebuie doar sa deschida contul lor de AdWords.
Dan Bulucea a renuntat la functia detinuta in cadrul Microsoft in luna martie a acestui an, dupa aproape 12 ani de lucru in compania fondata de Bill Gates, dupa multe joburi diverse.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: