Microsoft a lansat Kinect, care permite controlul jocurilor prin gesturi si voce

Microsoft a lansat sistemul Kinect, care se conecteaza la consola Xbox pentru a facilita controlul jocurilor video exclusiv prin gesturi, miscari si comenzi vocale, compania anticipand vanzari de 750 milioane de dolari in trimestrul al patrulea, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Gadget-ul, care costa 150 de dolari in SUA, elimina necesitatea unui controller, cu fir sau wireless, pentru jocurile video destinate Xbox care vor suporta aceasta tehnologie.

Kinect a inceput sa se vanda in noaptea de miercuri spre joi in 30.000 de magazine din Statele Unite.

Microsoft spera astfel sa castige teren in fata principalilor competitori de pe piata consolelor, Sony (PlayStation) si Nintendo, care au introdus de asemenea sisteme de control al jocurilor prin miscari - Move, respectiv Wii.

Microsoft estima in septembrie ca Kinect se va vinde in trei milioane de exemplare, dar a ridicat miercuri prognoza la cinci milioane de unitati.
Seful diviziei de divertisment a companiei, Don Mattrick, a avertizat ca cererea neasteptat de mare pentru Kinect ar putea afecta vanzarile, daca Microsoft nu reuseste sa produca destule gadget-uri.

Pe blogurile IT au aparut miercuri noapte informatii si reportaje despre americani care stau cu cortul de luni seara in fata magazinelor in asteptarea Kinect, cozile ajungand inainte de lansarea de la ora 00:00 la cateva sute de persoane la magazinele din New York.

Produsul nu figureaza inca in oferta magazinelor online din Romania.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri