Rata de penetrare a internetului si competitivitatea in ceea ce priveste serviciile de telecomunicatii au fost printre motivele pentru care conducerea UPC a ales ca orasul Cluj Napoca sa fie primul in care compania de telecom a lansat serviciul de internet care permite o viteze de transfer de pana la 100 Mbps pentru clientii rezidentiali, a declarat pentru Mediafax, directorul comercial al companiei, Dragos Militaru.
"Serviciul a fost lansat la Cluj-Napoca in premiera nationala, (...) disponibil prin intermediul celei mai performante platforme de Internet, EuroDOCSIS 3.0. Clujul este un oras cu un grad de sofisticare foarte ridicat, cu cea mai mare penetrare de internet din tara, cu utilizatori de internet care au caracteristici de consum deosebite. Este un oras universitar si unul competitiv din punctul de vedere al serviciilor de telecomunicatii", a explicat directorul comercial al companiei, Dragos Militaru.

Clujul este al doilea oras dupa Bucuresti in ceea ce priveste numarul de clienti ai operatorului.

Din al doilea trimestru al acestui an, UPC a inregistrat scaderi ale numarului de utilizatori de internet, insa conducerea operatorului se asteapta ca baza de clienti sa se stabilizeze in urmatoarea perioada, odata cu introducerea internetului cu viteze de pana la 100 de Mbps pentru clientii rezidentiali.

UPC avea la finalul lui septembrie 256.000 de clienti de internet, mai putin cu 7.500 comparativ cu jumatatea acestui an si mai putin cu 400 de clienti fata de septembrie 2009.

Compania si-a diminuat numarul de utilizatori de internet intrucat pana acum putea oferi acces la internet cu viteze de pana la 25 de Mbps, in timp ce principalii sai competitori, RCS&RDS si Romtelecom, ofera internet cu viteze de pana la 100 Mbps.

La finalul lui septembrie, UPC inregistra 1.554.200 de abonamente (unitati generatoare de venituri) pentru serviciile de televiziune, internet si telefonie fixa, mai putin cu 84.000 fata de aceeasi perioada din 2009, ca urmare a scaderii pe zona de televiziune analogica, telefonie fixa si internet.

Operatorul avea la sfarsitul trimestrului al treilea 1.156.000 de clienti de televiziune, 256.000 de utilizatori pentue serviciile de internet si 142.200 de utilizatori de telefonie fixa.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri