Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala, a inregistrat in perioada 1 aprilie 2010 – 30 septembrie 2010 venituri totale de 425,7 milioane de euro, in scadere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Operatorul avea la finele lui septembrie un numar total de 9.839.000 de clienti, cu 3,2% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut.

Veniturile din servicii ale operatorului in perioada amintita au fost de 411 milioane de euro, in scadere cu13% fata de perioada similara a anului trecut.

Clientii serviciilor preplatite au reprezentat 63% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor pe baza de abonament, 37%.

Profitul EBITDA (inainte de dobanzi, impozitare, depreciere si amortizare) inregistrat de operator a coborat cu 20,5%, la 177,1 milioane euro.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) din servicii mobile a fost de 84,1 euro.

Acestea sunt ultimele rezultate financiare raportate de Vodafone Romania cu Liliana Solomon la conducerea companiei.

Liliana Solomon (46 de ani), directorul general al Vodafone Romania, va fi inlocuita de la 1 decembrie de Inaki Berroeta, cel care a condus operatiunile companiei de telecom din Malta din iulie 2007. Romanca a fost numita director operational al companiei pe Europa, ea urmand sa conduca un business anual de peste 33 de miliarde de euro.

Din noiembrie 2005 de cand a venit la conducerea Vodafone Romania, la cateva luni dupa preluarea Mobifon-Connex de catre grupul Vodafone, cel mai mare operator mondial de telecom, Liliana Solomon a crescut numarul de clienti ai companiei de la 5,52 milioane (septembrie 2005) la peste 9,8 milioane, in septembrie 2010.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri