Gigantul Google, compania care detine cel mai mare motor de cautare, va plati o suma cuprinsa intre 5 si 6 miliarde de dolari pentru businessul de cupoane si reduceri online Groupon, dupa ce anterior s-a vehiculat suma de 2,5 miliarde dolari, scrie The New York Times.

Aceasta va fi cea mai mare tranzactie realizata vreodata de Google, depasind in valoare preluarea DoubleClick (3,1 miliarde de dolari) si achizitia YouTube (1,85 miliarde de dolari).

Groupon este "senzatia momentului" in Internet: businessul cu cea mai rapida crestere din online a ajuns la venituri de 500 milioane de dolari anul acesta. Compania obtine venituri de 50 milioane de dolari pe luna, iar in luna aprilie a acestui an site-ul a fost evaluat la 1,35 miliarde dolari.

Un model preluat si de piata romaneasca

In urma cu doi ani, un tanar american a lansat un start-up care oferea cupoane de reduceri online. Groupon avea sa devina businessul de Internet cu cea mai rapida crestere, ajungand la venituri de 500 de milioane de dolari anul acesta. In ultimele trei luni, in Romania s-au lansat patru site-uri pe modelul Groupon. Ce se va intampla cu mica piata hiperactiva atunci cand numarul unu la nivel mondial isi va face intrarea oficiala in tara? Citeste mai multe aici.

Google a cumparat 40 de companii in 9 luni

Google a raportat o crestere a portofoliului de achizitii - 40 de companii pana la data de 30 septembrie anul curent - , cheltuind suma de 1,6 miliarde dolari in incercarea de a concura cu rivali precum Facebook.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri