Planurile Google de a lansa pe piata un competitor pentru cea mai populara retea de socializare a momentului, Facebook, au fost amanate pentru lunile martie sau aprilie 2011, anunta Mashable.com.
Reteaua de socializare Google Me urma sa fie lansata pana la finalul acestui an.

“Incercam sa gasim modalitati prin care sa ne imbunatatim produsele si ne-am anuntat deja intentia de a incorpora elemente specifice retelelor sociale in structura Google”, au declarat oficialii Google.

Proiectul este unul cu un grad ridicat de confidentialitate, chiar si in interiorul companiei. Responsabilul de acest proiecte este Vic Gundotra, vicepresedinte al departamentului tehnic.

La inceputul acestui an, informatiile referitoare la Google Me o caracterizau drept “o retea sociala premium”, conceputa ca si competitor direct pentru Facebook. Insa, Eric Schmidt, CEO-ul Google, a declarat ulterior ca gigantul american introduce elemente specifice retelelor sociale in structura unor produse principale.

Printre presupusele motive ale acestei amanari privind lansarea Google Me se numara neintelegerile privind design-ul, scopul si executia proiectului.

In paralel, Facebook s-a concentrat la finalizarea unor proiecte precum Facebook Messages, Facebook Places si Facebook Groups.

Google a raportat o crestere a portofoliului de achizitii - 40 de companii pana la data de 30 septembrie anul curent - , cheltuind suma de 1,6 miliarde dolari in incercarea de a concura cu rivali precum Facebook.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri