eMag, cel mai mare retailer online pe piata locala, a devenit partener autorizat Apple si tinteste o triplare a vanzarilor acestui brand anul viitor.
“Noul parteneriat reflecta colaborarea foarte buna pe care am avut-o cu echipa Apple in ultimii sapte ani si interesul tot mai mare al consumatorilor romani pentru produsele companiei americane. Odata cu noul partneriat vom pregati si o echipa de consulanti in vanzari dedicata produselor Apple care vor mentine legatura cu clientii online si offline, in showroom-urile din tara. Tintim o triplare a vanzarilor Apple in 2011, reprezentand o crestere de pana la aproximativ 2-2,5% in cifra de afaceri eMAG,” a declarat pentru Wall-Street, Radu Apostolescu directorul de marketing al eMag.

Astfel in acest an produsele Apple vor insemna circa 0,7-0,8% din veniturile eMag care sunt estimate sa ajunga la 100 de milioane de euro.

Principalele aspecte auditate de Apple in procesul de certificare au fost serviciile oferite, consultanta si expertiza in produsele Apple, politicile de marketing si relatia cu clientii, incluzand suportul tehnic si posibilitatea de a inregistra si publica online opiniile si recomandarile consumatorilor.

Ca revanzator autorizat, eMag va beneficia de suport dedicat din partea echipei Apcom, unicul distribuitor autorizat Apple in Romania.

Odata cu certificarea Apple, eMag deruleaza programe de training pentru echipa de vanzari, care va oferi servicii de consultanta de specialitate, atat online, cat si in showroom-urile din intreaga tara.

Pentru acest an, conducerea eMag isi doreste sa ajunga la afaceri de 100 de milioane euro, mai mult cu 56% fata de 2009.

Compania opereaza magazinul www.emag.ro sapte showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri