Mic.ro a trecut pe solutiile IT furnizate de cei de la TotalSoft

Reteaua de magazine de proximitate Mic.ro si-a externalizat complet serviciile de IT catre TotalSoft, casa de software membra a Global Finance.

TotalSoft a devenit astfel furnizorul infrastructurii software, hardware, de mentenanta dar si de asistenta tehnica specializata pentru deschiderea magazinelor din reteaua Mic.ro. Proiectul are o durata de 2 ani, timp in care compania de software va implementa solutia sa, axata pe ERP-ul Charisma, in cele 1.000 magazine fixe si 2.000 de magazine mobile aflate in planul de extindere al retelei de magazine.

Pornit initial cu un numar de 110 magazine, business-ul Mic.ro si-a inceput activitatea cu o solutie software furnizata de compania Magister, care ofera solutii complete hard-soft pentru magazine de retail mic si mediu, individuale sau in retea, completate de un set de servicii post-implementare.

Compania a pus la dispozitia lantului Mic.ro un sistem integrat de management de magazin, concretizat printr-o componenta hardware (sisteme POS, cititoare de coduri de bare, solutii de cantarire, imprimante fiscale, statii de lucru), una software – prin brandul propriu de programe de management de magazin, SmartCash RMS – si o componenta de training si transfer de know-how pe segmentul retail-ului mic si mediu. (Cititi mai multe aici.)

Din aceasta toamna insa, solutia a fost inlocuita de sistemul informatic integrat Charisma.

"Am dorit sa propunem pietei romanesti o alternativa la comertul importat copy-paste din alte regiuni ale Europei fara a tine cont de modul cultural si traditional in care romanii interactioneaza cu marfa. In mod curent, in lantul Mic.ro sunt generate zilnic peste 4 milioane de tranzactii", a declarat Dan Ionescu, managing partner Mic.ro.

In cadrul proiectului a fost inclusa si o sesiune de training destinata utilizatorilor, sesiune care s-a realizat in paralel, pe 20 magazine-scoala, si care a presupus scolarizarea a 200 de operatori din magazine pentru utilizarea sistemului.

Pana la sfarsitul anului 2010, Charisma va functiona in toate cele 300 de magazine Mic.ro (deschise si in curs de deschidere).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri