Panasonic, cel mai mare producator de televizoare cu plasma la nivel mondial, anticipeaza depasirea tintei de vanzari pentru actualul an fiscal, sustinute de piata japoneza, a declarat presedintele grupului, Fumio Ohtsubo, transmite Bloomberg.
Vanzarile de televizoare in anul financiar care se va incheia pe 31 martie vor depasi nivelul anticipat, de 21 de milioane de unitati, a aratat Ohtsubo, informeaza Mediafax.

In Japonia, o strategie a guvernului de a sustine achizitiile de produse eficiente energetic a stimulat vanzarile pe piata locala, cea mai mare a Panasonic, in timp ce cererea din SUA a confirmat asteptarile grupului japonez.

"Panasonic a beneficiat mult de subventiile de pe piata locala, unde au loc mare parte din vanzarile sale. Este insa inevitabil ca vanzarile din Japonia sa scada anul viitor, iar Panasonic va trebui sa compenseze declinul cu veniturile din tarile in dezvoltare, Europa si SUA", a declarat Nobuo Kurahashi, analist la Mizuho Financial Group.

Panasonic anticipeaza ca veniturile aduse de produsele audio si video in Europa si Statele Unite sa creasca cu 1%-2%, pana la sfarsitul anului, a mai spus Ohtsubo.

Panasonic este primul mare producator de televizoare care comercializeaza aparate TV 3-D in SUA. Grupul intentioneaza ca in acest an sa majoreze vanzarile de televizoare pe piata americana cu 33%, la 21 milioane unitati, dintre care un milion sa fie modele 3-D.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri